Biofreeze proti bolesti

Cena

Značky

Položek k zobrazení: 4

Biofreeze od americké společnosti Performance Health jsou nejúčinnějšími přípravky proti bolesti bez analgetických látek. Díky tomu, že neobsahují analgetika, jsou šetrné k organismu a nevytvoříte si tak na ně resistenci. Jsou mimořádně efektivní i při artritidě nebo artróze. Díky mentolu příjemně chladí. Přípravky Biofreeze jsou k dostání ve formě gelu, spreje nebo Roll-On.

Biofreeze obecně

Jedná se lokální analgetikum působící na principu kryoterapie (chladová terapie) na postiženou oblast. Biofreeze přináší úlevu od bolesti zad, svalů a kloubů zasažených artrózou nebo artritidou. Účinek tohoto přípravku trvá přes tři hodiny, neobsahuje analgetické látky a tudíž si tělo nedokáže vytvořit vůči Biofreezu rezistenci.

Biofreeze na RehabilitacniPomucky.cz

V naší nabídce naleznete kvalitní gel, sprej nebo Roll-On proti bolesti od světoznámého výrobce Biofreeze. Produkty Biofreeze používají špičkoví terapeuté. Stejně tak jsou vhodné například pro domácí použití při artritidě nebo artróze. Rádi Vám s výběrem přípravku proti bolesti poradíme na naší zákaznické lince 800 200 900.

Doprava ZDARMA Při nákupu nad 2.000 Kč

Veškeré zboží mámeskladem

Poradíme s výběrem Napište nám či zavolejte

Rychlé doručení Zboží expedujeme v den objednání

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.