Oxygenátory DeVilbiss

Nejprodávanější

1 položek celkem

Cena

Oxygenátory nebo také kyslíkové koncentrátory jsou skvělými pomocníky při řešení nedostatku kyslíku v krvi. Tyto přístroje byly vyvinuty pro výrobu vzduchu obohaceného o koncentrovaný kyslík. Pomocí oxygenátorů je možné provádět kyslíkovou inhalační terapii (oxygenoterapii), která zlepšuje kvalitu dýchání a obranyschopnost vůči infekcím a nádorovým onemocněním, zvyšuje tělesnou i duševní výkonnost a zároveň oddaluje stárnutí. Celkově tak velmi významně přispívá ke zvýšení kvality života, a to i při pohodlném domácím použití. V naší nabídce najdete přenosné přístroje značky DeVilbiss, které jsou snadno ovladatelné a připravené spolehlivě pracovat v domácím prostředí nebo v domovech pro seniory, geriatrických odděleních apod.

Oxygenátory pomáhají proti COVIDU-19

V současnosti oxygenátory nacházejí své uplatnění i při péči o pacienty s virovým onemocněním COVID-19, u kterých vysoký průtok kyslíku zlepšuje narušenou okysličovací funkci. Podle Michala Šotoly, vedoucího lékaře oddělení 1. kliniky tuberkulózy a respiračních nemocí VFN a 1. LF UK v Praze, pomáhají pacientům oxygenátory v době, kdy je v důsledku nemoci dodávka kyslíku do mozku, k srdci a dalším vnitřním orgánům nedostatečná.

Oxygenátory na RehabilitačníPomůcky.cz

V naší nabídce naleznete pouze kvalitní oxygenátory od prověřených dodavatelů. Rádi Vám s výběrem oxygenátoru poradíme na naší zákaznické lince 800 200 900.

Doprava s PPL ZDARMA Při nákupu nad 1.799 Kč

Veškeré zboží skladem Více jak 60.000 produktů

Poradíme s výběrem Napište nám či zavolejte

Rychlé doručení Zboží expedujeme v den objednání