Korekční pomůcky

Nejprodávanější

10 položek celkem
Kniha „Léčíme si bolesti krční páteře sami“
249 Kč

V knize "Léčíme si bolesti krční páteře sami" se dozvíte jak předcházet nepříjemným bolestem v oblasti krční páteře.

Kód: 28
Léčíme si záda sami
270 Kč

Kniha „Léčíme si záda sami“ poskytuje čtenářům cenné rady při bolestech zad od známého fyzioterapeuta Robina McKenzieho.

Kód: 27

Korekční pomůcky mají opravdu multifunkční využití. Jsou vhodné pro rehabilitaci, k polohování pacientů na lůžku, rehabilitačnímu cvičení a k rekonvalescenci po různých typech pooperačních zákroků. Další využití mají například při ležení, kdy je potřeba podložit nohy nebo při sezení, kdy vyplňují místo při opírání zad o opěradlo židle. Korekční pomůcky se ale nejčastěji používají k polohování dlouhodobě ležících pacientů, u kterých hrozí velké riziko vzniku proleženin. Právě korekční pomůcky do jisté míry zamezují vzniku zmiňovaných proleženin. Dále snižují bolest při různých zraněních a zlepšují celkovou pohodu klienta. Korekční pomůcky jsou určeny pro rehabilitující osoby, rekonvalescenty a pro osoby zdravotně postižené. Zdravým jedincům slouží korekční pomůcky jako prostředek prevence. Náplní korekčních pomůcek v naší nabídce je tvrzený molitan a povrch tvoří koženka, která je snadno čistitelná. Korekční pomůcky mají své zastoupení i na poli wellness, konkrétně v oblasti masáží. Jejich přínos spočívá v komfortu klienta na masážním lehátku.

• Šablonu vytvořil Tomáš Hlad & techka s.r.o. Zasíláme i na Slovensko Registrace