Dezinfekční prostředky k rychlému zabíjení bakterií

Nejprodávanější

9 položek celkem

Cena

1191290
11191290

Značky

Položek k zobrazení: 9

Dezinfekční prostředky se nejčastěji používají v nemocnicích, v zubních ordinacích, kuchyních a koupelnách k ničení bakterií, virů nebo plísní. Antibakteriální a dezinfekční prostředky můžeme použít k dezinfekci povrchů ve zdravotnických zařízeních nebo v domácnostech. Důležitá je také dezinfekce rukou tam kde je zvýšený výskyt mikrobů. Dezinfekční prostředky jsou nezbytné při čištění nástrojů v laboratořích, na operačních sálech nebo v kosmetických salónech.

Dezinfekční prostředky CaviCide a CaviWipes

Dezinfekční prostředky CaviCide a CaviWipes jsou doporučovány k použití na vybavení zdravotnických zařízení včetně jednotek intenzivní péče. CaviCide a CaviWipes jsou čistící prostředky, které se používají na neporézní povrchy zdravotnických prostředků. Chrání před bakteriemi MTB způsobujícími tuberkulózu, virem HIV-1, viry HBV a HCV způsobujícími hepatitidu B a C a bakteriemi MRSA (zlatý stafylokok). Dezinfekční ubrousky a spreje CaviCide a CaviWipes mají také prokazatelné účinky v usmrcování lidského koronaviru.

Dezinfekční ubrousky a spreje na RehabilitačníPomůcky.cz

V naší nabídce naleznete pouze kvalitní dezinfekční ubrousky a spreje od prověřených dodavatelů. Rádi Vám s výběrem dezinfekčních ubrousků a sprejů poradíme na naší zákaznické lince 800 200 900.

Doprava ZDARMA Při nákupu nad 2.000 Kč

Veškeré zboží mámeskladem

Poradíme s výběrem Napište nám či zavolejte

Rychlé doručení Zboží expedujeme v den objednání

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.