Nejčastější dotazy

Každému z nás se někdy stane, že si s něčím nevíme rady. Proto jsme pro Vás sepsali nejčastější dotazy a možnosti jejich řešení.

V balíku chybí faktura nebo doklad o zaplacení.

Díky automatizovanému vkládání daňových dokladů do potvrzovacího e-mailu, který Vám přijde při odesílání Vaší objednávky, šetříme nejen lesy, ale zároveň zkracujeme čas expedice.

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav Vaší objednávky si můžete ověřit i sami. Stačí, když si otevřete e-mail, který Vám zaslal přepravce, kterého jste si zvolili. V něm budete mít unikátní kód, který Vám po zadání do kolonky pro sledování stavu Vaší objednávky sdělí, kde se Váš balík právě nachází. V případě, že se Vám tento e-mail nepodařilo najít nás můžete kontaktovat na info@rehasport.cz nebo volejte naši zákaznickou linku 800 200 900.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakupovat?

Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace, která slouží pouze pro rychlejší přihlášení při opakovaném objednávání.

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

Jakmile pro Vás připravíme zboží, budeme Vás informovat prostřednictvím SMS zprávy.

Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci?

Ano, objednávku je možné prodloužit přes info@rehasport.cz, kam nám můžete zaslat požadavek na prodloužení objednávky nebo volejte na naši zákaznickou linku 800 200 900.

Jak platit prostřednictvím systému Benefit Plus?

Benefit Plus mohou využít všichni majitelé Benefit konta, které zakládá zaměstnavatel jako bonusový účet pro své zaměstnance. Pokud jste si zvolili platbu pomocí Benefit Plus, přihlaste se do vaší aplikace Benefit Plus a proveďte platbu objednávkou. Pro úspěšné vytvoření objednávky musíte zadat variabilní symbol (číslo objednávky). A nakonec takto vytvořenou objednávku uhradit. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně platby přes Benefit Plus pište na info@benefit-plus.cz nebo volejte na infolinku +420 225 377 777.

Mohu u Vás využít poukaz od zdravotní pojišťovny?

Se zdravotními pojišťovnami nespolupracujeme, proto jsou všechny produkty plně hrazené zákazníkem.

Jak postupovat při výměně/vrácení zboží?

Jako zákazník máte 14 dní na výměnu/vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu. Nevyhovující produkt zašlete libovolnou dopravní službou na naší adresu: Dlouhá 132/1, 25101 Říčany - Strašín. Prosíme o přiložení vyplněného formuláře pro odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat při reklamaci?

Reklamovaný produkt zašlete k nám do skladu na adresu Dlouhá 132/1, 25101 Říčany - Strašín s vyplněným reklamačním protokolem k posouzení reklamace. Na základě posudku následně reklamaci vyřídíme patřičným způsobem. Více informací naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách.

Co dělat, když jste u ortéz a bandáží mezi dvěma velikostmi?

V tomto případě doporučujeme zvolit větší velikost.

Doručuje Rehasport po celém Česku?

Ano, rozvoz je zajištěný našimi smluvními přepravci (PPL, GLS, Česká pošta, Zásilkovna) po celé České republice, ale i na Slovensku.