Vážení zákazníci, vzhledem k nařízení vlády je naše pražská pankrácká prodejna uzavřena. Eshop funguje bez omezení.

Biofreeze Spray - Sprej proti bolesti na bázi přírodního mentolu + Dárek dle vašeho výběru

Kód: 12996
268 Kč / ks 221 Kč bez DPH
Skladem (> 100 ks)

Biofreeze představuje velmi účinný přípravek proti bolesti na přírodní mentolové bázi, neobsahuje analgetické látky, je vhodný při bolestech svalů a kloubů, při artritidě a artróze, ve formě spreje s jednoduchou aplikací.

Detailní popis produktu

Biofreeze je mimořádně účinný přípravek proti bolesti svalů, kloubů a zad, který je však díky absenci analgetických látek šetrný k Vašemu organismu. Díky unikátnímu složení, jehož hlavní složkou je přírodní mentol, dosahuje opravdu překvapivých výsledků. Je mimořádně efektivní i při artritidě nebo artróze.

Biofreeze ve formě spreje, umožňuje jednoduchou aplikaci i na místech, na která nedosáhnete a lze ho používat v kombinaci s tejpovací páskou, do které se vsákne a umocní tak její efekt při snížením bolestivosti ošetřené oblasti.

Instruktážní video jak používat přípravky Biofreeze:

Dárek k nákupu

Doplňkové parametry

Kategorie: Biofreeze proti bolesti
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
3x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 1.6.2019
+ nejlepší na bolest nohou

Používám před i po běhání. Už si bez toho nedovedu představit vyběhnout.
  • Šablonu vytvořil Tomáš Hlad & techka s.r.o. Registrace