Fokusovaná rázová vlna

Fokusovaná rázová vlna je zařízení, které přenáší pomocí akustické vlny vysokou energii přímo na postižené místo. Rázová vlna má uplatnění především v rehabilitaci, ortopedii, sportovní medicíně a v neposlední řadě také ve fyzioterapii. Princip rázové vlny je v tom, že vysoká energie proniká přímo do vazivové a myoskeletální tkáně se subchronickými a chronickými stavy a ve šlachách a měkké tkáni spouští léčebné a regenerační procesy. Fokusovaná rázová vlna má analgetický účinek, takže odstraňuje bolest, urychluje hojení a obnovuje pohyblivost. Délka terapie trvá okolo 10 minut a pro dosažení účinku je nutné absolvovat tři až čtyři procedury ideálně v týdenních intervalech.

Kdy se fokusovaná rázová vlna používá

Fokusovaná rázová vlna se používá například při léčbě tenisového lokte a jiných entezopatiích. Velmi efektivní je bolestech způsobených patní ostruhou. Skvělých výsledků dosáhnete i léčbě Iliotibiálního syndromu (ITBS). Fokusovaná rázová vlna má minimální vedlejší účinky - u citlivějších pacientů může dojít k zarudnutí kůže případně se vyskytne mírný otok.

Nejčastěji se rázová vlna aplikuje při

• Bolesti horních a dolních končetin
  • Při léčbě tenisového lokte a dalších bolestí v této oblasti
  • Rehabilitaci zánětu Achillovy šlachy
  • Bolesti při velké zátěži kolene
  • Chronickém zánětu paty
  • Bolesti a působení tlaků na holenní kost

Rázovou vlnu neaplikujeme v těchto případech

• Nádorovém onemocnění pacienta
  • Zánětlivém onemocnění
  • Absolvování analgetického rentgenového ozařování
  • Problémech s krevní srážlivostí
  • Těhotenství

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.