Kyslíkový koncentrátor

Kyslík je důležitý pro každý živý organismus. V současné době jsme vystaveni nedostatku kyslíku a býváme vystaveni znečištěnému ovzduší. Při velkém stresu lidské tělo spotřebuje více kyslíku než v klidové fázi. Mezi lázeňské procedury se začíná prosazovat kyslíková terapie (oxygenoterapie), která se používá jako léčivo při různých problémech s plícemi. Kyslíkovou terapii zajišťuje speciální přístroj - kyslíkový koncentrátor, jenž může pomoci osobám s onemocněním plic, průdušek, srdce, pro terapii zhoubných nádorů, regeneruje organismus, posiluje imunitu, zpomaluje proces stárnutí nebo je prospěšný při poruchách spánku.

Funkce a využití kyslíkového koncentrátoru

Kyslíkový koncentrátor vyrábí čistý kyslík, který lépe okysličuje vnitřní orgány a tkáně. Kyslíková terapie tedy probíhá na principu vdechování kyslíku o větším objemu než jaká se nachází ve vzduchu. Kyslíkový koncentrátor představuje spolehlivý a efektivní zdroj doplňkového kyslíku. Kyslíková terapie není ovšem určena pouze pacientům, kteří trpí přímo plicními i mimo plicními chorobami a oxygenoterapii ordinuje lékař, ale je vhodná téměř pro každého. Velmi často využívají kyslíkové koncentrátory sportovní kluby, wellness centra či rehabilitační sanatoria. Kyslík je jako životabudič a má pozitivní vliv na celý lidský organismus.

Přenosný kyslíkový koncentrátorPřenosný kyslíkový koncentrátor

Je praktická pomůcka pro osoby s dýchacími onemocněními. Přenosné kyslíkové koncentrátory mají zpravidla kvalitní vyměnitelné baterie a lze je nabíjet i přes zásuvku v autě. Přenosné kyslíkové koncentrátory splňují přísné bezpečnostní normy leteckého provozu. Obvykle jsou robustní a mají praktický batoh s kolečky a výsuvným držadlem pro jednoduchou manipulaci.

Kyslíkový koncentrátor pro domácí použití

Kyslíkový koncentrátor na domácí použitíKyslíkové koncentrátory pro domácí použití zajišťují nepřetržitý přísun kyslíku pro pacienty, kteří využívají kyslíkovou terapii při léčbě plicních onemocnění. Kyslíkové koncentrátory jsou kvalitní a vedle domácího použití se mohou využívat na klinikách a ve zdravotnických organizacích.
Kyslík se aplikuje prostřednictvím masky po dobu až 16 hodin denně. Kyslíkové koncentrátory se mohou libovolně posouvat z místa na místo. Kyslík se zpravidla aplikuje na doporučení lékaře. Kyslíkové koncentrátory jsou s ohledem na domácí použití velice tiché. Kyslíkový koncentrátor je vybaven bezpečnostními prvky, aby se předešlo ohrožení zdraví pacientů.