Nejčastější dotazy

Každému z nás se někdy stane, že si s něčím nevíme rady. Proto jsme pro Vás sepsali nejčastější dotazy a možnosti jejich řešení.

V balíku chybí faktura nebo doklad o zaplacení.

Díky automatizovanému vkládání daňových dokladů do potvrzovacího e-mailu, který vám přijde při odesílání objednávky, šetříme nejen lesy, ale zároveň zkracujeme čas expedice. Pokud k vám e-mail nedorazil, můžete nás kontaktovat na info@rehasport.cz nebo volejte naši zákaznickou linku.

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav vaší objednávky si můžete ověřit i sami. Stačí, když si otevřete e-mail, který vám zaslal přepravce, kterého jste si zvolili. V něm budete mít unikátní kód, který vám po zadání do kolonky pro sledování stavu objednávky zobrazí, kde se váš balík právě nachází. V případě, že se vám tento e-mail nepodařilo najít, můžete nás kontaktovat na info@rehasport.cz nebo volejte naši zákaznickou linku 800 200 900.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakupovat?

Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace, která slouží pouze pro rychlejší přihlášení při opakovaném objednávání.

Jak platit prostřednictvím systému Benefit Plus?

Benefit Plus mohou využít všichni majitelé Benefit konta, které zakládá zaměstnavatel jako bonusový účet pro své zaměstnance. Pokud jste si zvolili platbu pomocí Benefit Plus, přihlaste se do vaší aplikace Benefit Plus a proveďte platbu objednávkou. Pro úspěšné vytvoření objednávky musíte zadat variabilní symbol (číslo objednávky). A nakonec takto vytvořenou objednávku uhradit. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně platby přes Benefit Plus pište na info@benefit-plus.cz nebo volejte na infolinku +420 225 377 777.

Mohu u Vás využít poukaz od zdravotní pojišťovny?

Se zdravotními pojišťovnami nespolupracujeme, proto jsou všechny produkty plně hrazené zákazníkem.

Jak postupovat při výměně/vrácení zboží?

Jako zákazník máte 14 dní na výměnu/vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu. Nevyhovující produkt zašlete libovolnou dopravní službou na naší adresu: Nad Lesem 77, 251 65 Ondřejov - Turkovice. Prosíme o přiložení vyplněného formuláře pro odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat při reklamaci?

V těchto ojedinělých případech využijte jednoduchou a rychlou službu RETINO. Vyplňte potřebné údaje a odešlete žádost – vše probíhá online a bez zbytečného papírování. My máme informace hned a jakmile dorazí zásilka postaráme se o rychlé a vstřícné vyřízení – vždy v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami.

Co dělat, když jste u ortéz a bandáží mezi dvěma velikostmi?

V tomto případě doporučujeme zvolit větší velikost.

Doručují Rehabilitačnípomůcky.cz po celém Česku?

Ano, rozvoz je zajištěný našimi smluvními přepravci (PPL, GLS, Česká pošta, Zásilkovna) po celé České republice, ale i na Slovensku. 

Co když mi nepřijde potvrzovací e-mail po objednání zboží?

Potvrzovací e-mail je odesílán automaticky hned po dokončení objednávky. Pokud ho nevidíte v doručené poště, podívejte se prosím i do složky "SPAM". Pokud tam také není, ozvěte se nám – zjistíme, kde je problém a objednávku vám obratem potvrdíme telefonicky nebo e-mailem.

Kdy mi balíček přijde, když objednám dnes?

Pokud je zboží skladem a objednávku dokončíte do 12:00 hod, zpravidla odesíláme ještě tentýž den. Doručení pak obvykle trvá 1–2 pracovní dny dle zvoleného dopravce. O fyzickém odeslání zásilky vás informuje e-mailová notifikace vč. odkazu na sledování zásilky.

Můžu si zboží nechat poslat na Slovensko / do zahraničí?

Ano, na Slovensko posíláme pravidelně. Do ostatních zemí EU zasíláme po dohodě – stačí nás kontaktovat a společně najdeme vhodný způsob dopravy. Jinak pro trhy okolních států máme vlastní e-shopy.

Co se stane, když mě kurýr nezastihne doma?

Kurýr vás bude kontaktovat a zpravidla balíček doručí následující pracovní den nebo ho umístí do nejbližšího "Boxu". Někteří dopravci umožňují volbu jiné adresy nebo uložit zásilku na výdejní místo. Pokud by byl nějaký problém s doručením, kontaktujte nás a my uděláme maximum, co je v našich silách.

Mohu změnit doručovací adresu po odeslání objednávky?

Jakmile zásilku opatříme adresním štítkem a logistická data jsou předána dopravci, tak adresu pro doručení my, jako odesílatel, bohužel již měnit nemůžeme. Pokud ale potřebujete změnu ještě před expedicí, zavolejte nám co nejdříve – rádi adresu opravíme. Někteří dopravci v rámci svých služeb pak umožňují správu zásilky adresátem, kde lze doručení měnit.

Balíte produkty diskrétně?

Ano, balíčky posíláme v neutrálním obalu bez loga a lepící páska také nemá označení, takže nikdo nepozná, jaké zboží vám právě přišlo.

Balíte produkty ekologicky?

Snažíme se minimalizovat zbytečné obaly – používáme recyklovatelné kartony a výplně a pokud je to možné, dáváme přednost ekologickým materiálům.

Mohu zaplatit při převzetí kartou u kurýra?

Všichni naši dopravci umožňují platbu kartou přímo u řidiče nebo na výdejním místě.

Posíláte faktury e-mailem, nebo ji najdu v balíčku?

Fakturu zasíláme elektronicky na váš e-mail hned po expedici. Pokud potřebujete papírový originál, kontaktujte nás, zařídíme to.

Potřebuju fakturu na firmu – jak to mám vyplnit?

Stačí při objednávce zaškrtnout „Nakupuji na firmu“ a vyplnit IČO a DIČ. Faktura pak bude vystavena automaticky na firmu.

Umíte vystavit fakturu pro nadaci nebo jiného plátce?

Ano, umíme připravit doklady i pro nadace nebo neziskové organizace. Napište nám prosím vaše požadavky do poznámky objednávky, obratem vás budeme kontaktovat a vše vyřešíme k vaší maximální spokojenosti.

Jak zjistím, že jsem si vybral(a) správnou pomůcku pro svůj problém?

U každého produktu najdete podrobné informace. Pokud si nejste jistí, napište nám na info@rehasport.cz nebo zavolejte na naši bezplatnou infolinku 800 200 900 – rádi vám pomůžeme s výběrem, případně doporučíme konzultaci s lékařem či fyzioterapeutem.

Co když mi nesedí velikost ortézy/bandáže?

Pokud vám velikost ortézy nebude vyhovovat, můžete ji nepoužívanou do 14 dnů vrátit nebo vyměnit.

Mohu bandáž prát v pračce a sušit v sušičce?

Většinu bandáží doporučujeme prát v ruce ve vlažné vodě a nechat volně uschnout. Sušička nebo horká voda mohou poškodit materiál. U každého produktu ale najdete přesný návod k údržbě.

Jak dlouho vydrží posilovací guma, než se vytahá nebo praskne?

Životnost závisí na intenzitě používání a péči. Při běžném cvičení a správném skladování vydrží guma i několik let. Doporučujeme vyhnout se ostrým předmětům, přímému slunci a používat vždy dle návodu.

Jsou návody v českém jazyce?

Ano, k většině produktů dodáváme návody minimálně v češtině a angličtině. Nově zavádíme QR kódy s odkazy na vícejazyčné návody. Pokud potřebujete konkrétní jazyk, který na výrobku není, kontaktujte nás.

Prodáváte pouze originály značkových produktů nebo i jejich levnější alternativy?

Na našich stránkách naleznete pouze originální produkty ověřených výrobců. Lze tedy mluvit o tom, že jsme značkový e-shop. Je tu ale možnost, že podobný produkt nabízíme od různých výrobců a vy si vyberete pro vás ten nejlepší.

Jsou vaše rehabilitační pomůcky bezpečné pro děti?

Ano, ale vždy pod dohledem dospělé osoby. Některé produkty nejsou vhodné pro malé děti – tato informace je vždy v návodu k použití.

Jsou vaše pomůcky bezpečné pro seniory?

Ano, mnoho našich produktů je přímo určených pro seniory a jejich rehabilitaci. Pokud si nejste jistí, doporučujeme konzultaci s fyzioterapeutem.

Jsou produkty vhodné pro těhotné ženy?

Záleží na konkrétní pomůcce. Některé produkty jsou vhodné i pro těhotné, jiné by měly být používány pouze po konzultaci s odborníkem.

Mohu používat rehabilitační pomůcku hned po operaci?

Vždy se řiďte doporučením lékaře nebo fyzioterapeuta. My dodáváme pomůcky, ale odborné použití je nutné konzultovat raději individuálně.

Jsou vaše pomůcky vhodné jako dárek?

Samotné pomůcky jsou vhodné jako dárek, pokud je obdarovaný potřebuje. Pokud byl dotaz na dárkové balení, tak to aktuálně nenabízíme a dáreček si zabalíte podle svého gusta.

Mohu vyměnit produkt za jinou variantu?

Ano, pokud jsou splněny podmínky pro vrácení či výměnu zboží, není problém.

Co když zboží vyzkouším a nebude mi vyhovovat?

Pokud jste produkt vyzkoušeli jen tak, abyste zjistili, zda vám sedí, můžete jej do 14 dnů vrátit. Zboží ale musí být čisté, nepoškozené a nepoužívané.

Když zboží vrátím, dostanu od vás peníze nebo dáváte jen kredit na další nákup?

Vracíme vždy peníze zpět na účet. Kredit nabízíme pouze tehdy, pokud si ho zákazník vyloženě přeje a má u nás registraci.

Jak rychle vracíte peníze po vrácení zboží?

Pokud je vše v pořádku, tak obvykle do 3 pracovních dnů od doručení zásilky k nám, již máte peníze zpět na svém účtu.

Musím při vrácení zboží v zákonné lhůtě posílat i originální obal?

Pokud to jde, pošlete produkt v původním obalu. Není to ale povinnost, pokud je samotný výrobek nepoškozený. Rozbaleným nebo produktům bez obalu u nás dáváme 2. šanci.

Je možné si u vás přikoupit prodlouženou záruku nebo prodloužit lhůtu pro vrácení?

Ano, jsme moderní a proto tyto možnosti náš e-shop již nabízí.

 

Co když se mi produkt poškodí při používání dle návodu?

Pokud se ukáže, že šlo o vadu materiálu nebo zpracování, jde o oprávněnou reklamaci a produkt vám urychleně vyměníme. Pokud se náhodou tato situace stane, kontaktujte nás.

Při reklamaci se pomůcky opravují, nebo je vždy měníte za nové?

Záleží na povaze závady. Pokud je oprava možná a smysluplná, provedeme ji. Převážně ale řešíme reklamace výměnou za nový kus.

Mohu nabízené rehabilitační a cvičební pomůcky používat bez konzultace s lékařem?

Běžné cvičební pomůcky ano. Pokud jde o zdravotní problém nebo pooperační stav, vždy doporučujeme poradit se s odborníkem.

Jsou nabízené produkty registrovány jako zdravotnický prostředek?

Některé produkty ano. Tuto informaci najdete přímo v popisu produktu se všemi potřebnými informacemi.

Lze u vás pořídit pomůcky s úhradou od zdravotní pojišťovny nebo na poukaz od lékaře?

Ne, abychom mohli zajistit co nejrychlejší dodání kvalitního produktu zákazníkovi, nespolupracujeme s žádnými zdravotními pojišťovnami. Všechny produkty z naší nabídky jsou hrazeny zákazníkem.

Jaký je rozdíl mezi vaší pomůckou a tou, co mi doporučil fyzioterapeut?

Na e-shopu uvádíme detailní parametry a reálné fotografie. Pokud vám fyzioterapeut doporučil konkrétní pomůcku, kterou jste u nás nenašli, rádi vám pomůžeme najít odpovídající alternativu z našeho portfolia.

Nabízíte odborné poradenství při výběru produktů?

Ano, stačí nám napsat nebo zavolat. Máme zkušenosti s rehabilitačními pomůckami a poradíme vám, co je pro Vás nejlepší.

Proč je některé vaše zboží dražší než jinde na internetu?

Dbáme na kvalitu a spolupracujeme jen s prověřenými dodavateli. Nákupem to u nás nekončí, máme kvalitní zákaznickou podporu a stále pracujeme i na edukativním obsahu.

Kde se vaše pomůcky vyrábějí?

Spolupracujeme s českými i zahraničními výrobci. V rámci trhu zastupujeme pouze ověřené a kvalitní značky.

Jak poznám, že váš e-shop je důvěryhodný?

Jsme 100% česká firma s dlouholetou tradicí. Sídlo máme v ČR. Máme reálný zákaznický servis, jasné kontaktní údaje a tisíce spokojených zákazníků vč. ověřených recenzí. Používáme bezpečné platební brány a spolupracujeme se známými poskytovateli moderních platebních řešení (Twisto, Skip Pay, Pluxee, Cofidis apod.).

Máte i kamenné prodejny?

Naše prodejna je e-shop, který je stále otevřen. Spolupracujeme ale s obchodními partnery, kteří disponují kamennými prodejnami. Většinu našeho sortimentu naleznete v kvalitních lékárnách a prodejnách zdravotnických potřeb.

Nabízíte slevy pro stálé zákazníky nebo firmy?

Ano, máme věrnostní program a zvýhodněné podmínky pro profesionály, zdravotnická zařízení, obchodní firmy nebo sportovní kluby. Pro detailnější informace na podmínky spolupráce nás kontaktujte bratka@rehasport.cz.

Jak získám slevový kód?

Slevové kódy zasíláme našim odběratelům newsletteru a také je zveřejňujeme u vybraných akcí. Automaticky jsou také zasílány zákazníkům např. při jmeninách. Je tedy důležité být na e-shopu registrován a být stále "v obraze". Registrovat se můžete ZDE.

Pořádáte akce typu Black Friday nebo něco podobného?

Ano, pravidelně pořádáme různé slevové akce nebo je nabízena doprava zdarma. Aktuální nabídku zboží v akci máme v kategorii AKCE a VÝPRODEJ. Odebírejte náš newsletter nebo nás sledujte na sociálních sítích, ať vám nic neuteče.