Vrácení zboží a reklamace
V e-shopu RehabilitačníPomůcky.cz nabízíme pouze produkty prémiové kvality. Zboží expedujeme okamžitě a při jeho balení používáme kvalitní přepravní obaly a výplňový materiál. Všechny zásilky jsou pojištěny proti poškození při dopravě. Pokud zjistíte zjevné poškození obalu, zboží, prosím, nepřebírejte a s dopravcem ihned sepište záznam o škodě. Poté nám tuto skutečnost co nejdříve oznamte, abychom mohli okamžitě zboží znovu odeslat.
Co dělat, když chcete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat?
I když se snažíme o maximální kvalitu a spokojenost, může se stát, že obdržíte zboží, které vám nevyhovuje nebo potřebujete reklamovat. V těchto případech využijte jednoduchou a rychlou službu RETINO. Odkazy do formulářů najdete níže na této stránce.
Vyberte si, o jakou situaci se ve vašem případě jedná.
Vyplňte potřebné údaje a odešlete žádost – vše probíhá online a bez zbytečného papírování.
My se postaráme o rychlé a vstřícné vyřízení – vždy v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami.
Dokumenty ke stažení (pdf) - Zvažte, prosím, tisknutí těchto dokumentů. Vyřešením události online přes RETINO šetříme lesy!
- [Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy]
- [Formulář pro reklamaci]
- [Zásady ochrany osobních údajů (GDPR)]
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností jsme Vám k dispozici v pracovní dny od 08:00-16:00 hod. na info@rehasport.cz nebo na zákaznické lince 800 200 900.