Theragun G3PRO-EU, Masážní přístroj + Dárek dle vašeho výběru

Tip Efekt lupa
  • 1 z 7

Theragun G3PRO je masážní přístroj, který pracuje na bázi perkusivní terapie. Součástí balení je šest nástavců, přičemž každý slouží na jinou svalovou skupinu. Theragun G3PRO má dva rychlostní režimy.

Dostupnost Skladem (33 ks)
Cena 13 429 Kč bez DPH
16 249 Kč
Kód produktu G3PRO-PKG-EU
Značka Theragun
Kategorie Theragun - masážní přístroj
Záruka 2 roky

Theragun nové generace posune rázovou terapii na vyšší úroveň. Unikátní trojice, která se skládá z 16 mm amplitudy, frekvence a točivého momentu, je nyní doplněna o vlastní převodovkou, která snižuje hlučnost přístroje o 50%. Životnost baterie byla navýšena o 60%, což ocení hlavně profesionální terapeuté, sportovci , trenéři a další sportovní nadšenci, kteří tak budou moci využít delší dobu terapie s přístrojem G3PRO a nebudou muset stále čekat na nabití baterie. Nová funkce o dvou rychlostních režimech umožňuje standardní rychlost 2400 ot./min a nyní i novou rychlost sníženou na 1750 ot./min pro citlivé oblasti. Přístroj přichází se šesti jedinečnými nástavci, které lékaři vyrobili pro různou variabilitu použití vzhledem k lidskému tělu, jeho potřebám a poranění/onemocnění. Přístroj byl sice kompletně přepracován, ale veškerá jeho dosavadní privilegia, kterými disponoval v nižší řadě, zůstala zachována. Theragun G3PRO byl navržen tak, aby změnil Váš pohled na terapii pro pohodlný pohyb. Při manipulaci s nástavcem dbejte zvýšené opatrnosti z důvodu poškození. Nástavec nevytahujte z přístroje za masážní část. Při výměně nástavců jemně uchopte plastovou objímku a hlavici vyjměte.

Výhody a využití Theragunu G3pro-eu

Úleva od bolesti

• 2400 ot/min
  • vibrační tlak, který je vyvíjen na svaly, aby se uvolnily bolestivé spoušťové body, činí 27 kg
  • 16 mm aplituda poskytuje hlubší svalovou léčbu
  • Podporuje celkový rozsah pohybu bez bolesti
  • Uvolňuje bolestivé a zatuhlé svaly pomocí amplitudy, frekvence a točivého momentu
  • 6 nástavců pro cílenou léčbu svalů

Fitness

• Regenerace celého těla během 15 minut
  • S přístrojem dosáhnete až na 90%  svého těla, díky otočnému ramenu a ergonomické rukojeti
  • Zrychluje zahřátí svalů před tréninkem a po tréninku napomáhá k rychlejší regeneraci svalů tím, že zacílí na každou svalovou skupinu  po dobu 15 sekund pro celkovou terapii
  • Používá se na každou svalovou skupinu zvlášť a to po dobu 2 minut na jednu svalovou skupinu, aby se snížila bolestivost svalů
  • Přístroj Theragun zlepšuje svalovou koordinaci a mobilitu, díky uvolnění spoušťových bodů ve svalech a tím předchází poranění či zranění

Wellness

• Účinná úleva od bolesti
  • Lepší spánek
  • Podporuje lepší držení a vnímání těla
  • Zbavuje tělo ztuhlosti např. při cestování
  • Nahrazuje protahování v každodenní rutině
  • Uvolní svalové křeče, což pomůže svalům doplnit novou energii a lépe se hydratovat

Specifikace Theragunu G3PRO-EU

• Otočné rameno: 4 Pozice
  • Amplituda: 16 mm
  • Maximální tlak: 27 kg
  • Počet baterií: 2
  • Výdrž baterie: 75 Minut
  • Kapacita baterie: 2.5 Ah
  • Počet článků baterie: 4
  • Nabíječka: Standardní
  • Doba nabíjení: 75 Minut
  • Přizpůsobivá kovová deska: Standardní
  • Materiál: Kov a plast
  • Průměr držadla: 12 mm
  • Maximální záruka: 2 Roky
  • Kufr: Standardní
  • Vak na příslušenství: Standardní
  • Nabíjecí stojan: Doplněk
  • Cestovní adaptér: Doplněk

Stáhněte si Theragun aplikaci

Nová aplikace Theragunu představuje nový revoluční způsob léčby Vašeho těla a odhaluje schopnosti překonat bolest. Jednoduchý návod k přístroji Theragun G3PRO vám krok za krokem vysvětlí, jak maximálně aktivovat svaly, spolu s podrobným řešením pro úlevu od chronické bolesti.

Dárek k nákupu

Theragun G3PRO, Uživatelský manuál

Theragun G3PRO, Informační a technický manuál

Základy použití Theragun G3PRO

Videonávody jak používat Theragun G3PRO

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: