Deset nejprodávanějších produktů na našem e-shopu

Čas od času se nás někdo zeptal, jaké jsou naše nejprodávanější produkty. Vždy jsme tak trochu stříleli od boku a spíše tipovali, až jsme se rozhodli se podívat na statistická data v našem analytickém systému Power BI. V novém článku se díky tomu dozvíte, jaké jsou nejprodávanější produkty na našem e-shopu (výsledky jsou platné k 31. říjnu 2020). Tak si je pojďme představit!

Temtex kinesio tape Classic, modrá tejpovací páska 5cm x 5mTemtex kinesio tape Classic, modrá tejpovací páska 5cm x 5m

Pružná tejpovací páska Temtex kinesio tape Classic pomáhá odstraňovat bolest a podporuje hojení. Tejpovací páska Temtex kinesio tape Classic skvěle drží při pohybových aktivitách a je vhodná pro osoby s citlivou pokožkou nebo alergiky. Tohle je prostě klasika, kterou máme v sortimentu už od začátku, takže více než deset let. Je to nejen nejprodávanější tejp u nás na e-shopu, ale v celé republice.

Thera-Band, posilovací guma červenáThera-Band posilovací guma 2 m, červená, středně silná

Posilovací guma Thera-Band je efektivní a všestranná cvičební pomůcka na procvičení celého těla, která najde využití ve fitness, doma a v rehabilitačních centrech. Posilovací guma Thera-Band zlepšuje pohybové schopnosti seniorů, zvyšuje kondici a pomáhá při léčení mnoha chronických chorob. Toto také není žádné překvapení. S posilovacími gumami Thera-Band cvičí snad všichni fyzioterapeuté a jejich pacienti. A červená je prostě nejpopulárnější.

Biofreeze Gel - Chladivý gel proti bolesti zad, svalů a kloubů 118mlBiofreeze - Chladivý gel proti bolesti zad, svalů a kloubů

Biofreeze představuje velmi účinný gel proti bolesti na přírodní mentolové bázi, který neobsahuje analgetické látky. Biofreeze je vhodný při bolestech svalů a kloubů, při artritidě nebo artróze. Na tomto přírodním zázraku proti bolesti je řada našich zákazníků "závislá" už sedm let. Za tu dobu se nabídka této americké firmy rozrostla ještě o sprej a praktický roll-on.

TheraPearl maska na oči

Maska na oči TheraPearl pomáhá při bolestech hlavy, suchých očí, problémech s dutinami, po chirurgickém zákroku nebo otoku očí. Maska na oči Therapearl se může používat na studené i hřejivé zábaly. Tak tohle je první překvapení. Věděli jsme, že masek na oči se prodává dost, ale určitě ne tolik, že z toho bude "bramborová" medaile.

Biofreeze Spray - Sprej proti bolesti na bázi přírodního mentoluBiofreeze - Sprej proti bolesti na bázi přírodního mentolu

Biofreeze představuje velmi účinný přípravek proti bolesti na přírodní mentolové bázi, který neobsahuje analgetické látky. Biofreeze je vhodný při bolestech svalů a kloubů, při artritidě nebo artróze. Biofreeze ve formě spreje umožňuje jednoduchou aplikaci i na místech, na která nedosáhnete. Biofreeze ve spreji si nachází stále více fanoušků a je to znát i na růstu prodeje. Kdo ví, třeba se za rok dotáhne na svého staršího sourozence ve formě gelu.

SKLZ Mini BandsSKLZ Mini Bands, posilovací smyčky set

Účinná a všestranná tréninková pomůcka SKLZ Mini Bands je ideální pro trénink horní a dolní části těla. Jeden set SKLZ Mini Bands se skládá ze 3 různě silných gum - lehké, střední a silné. Posilovacím smyčkám a cvičebním pomůckám obecně letos hodně pomohlo uzavření posiloven a radostný fakt, že spousta lidí, kteří se cvičení nikdy nevěnovali, cvičit začali. Možná jim v tom pomáhají i naše posilovací smyčky od SKLZ.

Spophy CBD Oil 5%, CBD olej s rozmarýnemSpophy CBD Oil

Spophy CBD olej s rozmarýnem pomáhá při bolestech, svalovém napětí, uvolňuje při stresu, podporuje zdravý spánek a zlepšuje celkovou rovnováhu organismu. Je vhodný na pooperační stavy pro posílení organismu. Spophy využívá při výrobě výhradně konopný olej v BIO kvalitě.  Další překvapení. Popravdě řečeno nevíme, jestli to je způsobeno kladnými ohlasy na náš 5% CBD olej na sociálních sítích nebo informací, že CBD posiluje imunitu (což je fakt) a snižuje pravděpodobnost nákazy koronavirem (říkali to v rádiu), ale každopádně patří mezi naše bestsellery.

Dezinfekční ubrousky CaviWipesDezinfekční ubrousky CaviWipes

Dezinfekční ubrousky Caviwipes jsou vhodné pro každodenní dezinfekci zdravotnického vybavení, nástrojů, pomáhají omezovat nemocniční infekce a mohou se používat ve všech zdravotnických zařízeních. Dezinfekční ubrousky CaviWipes mají také prokazatelné účinky v usmrcování lidského koronaviru. Osmá příčka letos asi nikoho nepřekvapí. Nebyla to žádná předvídavost, ale prostá náhoda, že jsme v rámci rozšiřování našeho sortimentu zařadili i dezinfekční prostředky CaviWipes a CaviCide těsně před nástupem koronavirové epidemie.

Mueller Adjust-to-Fit Knee Support, bandáž na kolenoMueller Adjust-to-Fit Knee Support, bandáž na koleno

Bandáž na koleno Adjust-to-Fit je určená ke zmírnění bolestí, které mohou být důsledkem svalového napětí nebo poranění. Dalšími klíčovými vlastnostmi bandáže na koleno Adjust-to-Fit jsou nastavitelné popruhy a prodyšný materiál pro maximální pohodlí. Špičková univerzální bandáž od Mueller Sports Medicine za rozumnou cenu - není co řešit.

Mueller Tuffner Pre-Tape Spray, lepidlo ve spreji, malé 118 mlMueller Tuffner Pre-Tape Spray, lepidlo ve spreji

Lepidlo na tejpy Mueller Tuffner Pre-Tape se používá pro zvýšení lepivosti tejpovacích pásek na místech, která jsou silně namáhána, jako jsou například chodidla. Díky svému unikátnímu složení poskytuje Mueller Pre-Tape Spray optimální lepivost, díky níž bude tejpovací páska vždy držet na svém místě. Kdo by to byl řekl, že malých lepidel ve spreji, ročně prodáme několik tisíc. Každopádně dostat se mezi 10 nejprodávanějších z celkového počtu více než 2000 produktů, je velký úspěch. Gratulujeme!