Dezinfekční ubrousky CaviWipes, 15,2 cm x 17,1 cm, 160 ks, dóza + Dárek dle vašeho výběru

Kód: CAVI160
210 Kč / ks 174 Kč bez DPH
Skladem

Desinfekční ubrousky Caviwipes jsou široce použitelné ve všech zdravotnických zařízeních, chrání před bakteriemi, rozměry - 15,2 cm x 17,1 cm, 160 ks.

Detailní popis produktu

Řada produktů CaviCide a Caviwipes zahrnuje produkty s nízkým obsahem alkoholu připravené k okamžitému použití, které neobsahují bělidla. Tyto produkty jsou doporučovány k použití na vybavení zdravotnických zařízení včetně jednotek intenzivní péče, novorozeneckých a dětských oddělení a zařízení pro léčbu dlouhodobě nemocných. Jsou navrženy pro každodenní používání na zdravotnickém vybavení a pomáhají omezovat nemocniční infekce. Desinfekční ubrousky Caviwipes chrání před bakteriemi MTB způsobujícími tuberkulózu, virem HIV-1, viry HBV a HCV způsobujícími hepatitidu B a C a bakteriemi MRSA (zlatý stafylokok).

Vlastnosti dezinfekčních ubrousků Caviwipes:
  • Neobsahují bělidla
  • Ničí bakterie MTB, MRSA a mykotické infekce do 3 minut
  • Dlouhodobý účinek
  • Výrobek má nízký obsah alkoholu
  • Neobsahují formaldehyd
  • Bez zápachu
  • Nedráždí a nejsou toxické
  • Po použití se nemačkají

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

1x
Nevyplňujte toto pole:
  • Šablonu vytvořil Tomáš Hlad & techka s.r.o.