Dezinfekční ubrousky CaviWipes 17,5 cm x 22,5 cm, 45 ks + Dárek dle vašeho výběru

Kód: CAVI45
189 Kč / ks 156 Kč bez DPH
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…

Dezinfekční ubrousky Caviwipes jsou široce použitelné ve všech zdravotnických zařízeních, chrání před bakteriemi, dezinfikují zdravotnické vybavení a nástroje, rozměry - 17,5 cm x 22,5 cm, 45 ks.

Detailní popis produktu

Řada CaviCide a Caviwipes zahrnuje produkty s nízkým obsahem alkoholu připravené k okamžitému použití, které neobsahují bělidla. Tyto produkty jsou doporučovány k použití na vybavení zdravotnických zařízení včetně jednotek intenzivní péče, novorozeneckých a dětských oddělení a zařízení pro léčbu dlouhodobě nemocných. Dezinfekční ubrousky mají výhodu okamžitého a snadného použití. Jsou navrženy pro každodenní dezinfekci zdravotnického vybavení, nástrojů a pomáhají omezovat nemocniční infekce. Dezinfekční ubrousky Caviwipes chrání před bakteriemi MTB způsobujícími tuberkulózu, virem HIV-1, viry HBV a HCV způsobujícími hepatitidu B a C a bakteriemi MRSA (zlatý stafylokok). Dezinfekční ubrousky a spreje CaviCide a CaviWipes mají také prokazatelné účinky v usmrcování lidského koronaviru.

Vlastnosti dezinfekčních ubrousků Caviwipes:
  • Neobsahují bělidla
  • Slouží k dezinfekci zdravotnického vybavení a nástrojů
  • Ničí bakterie MTB, MRSA a mykotické infekce do 3 minut
  • Dlouhodobý účinek
  • Výrobek má nízký obsah alkoholu
  • Neobsahují formaldehyd
  • Bez zápachu
  • Nedráždí a nejsou toxické
  • Po použití se nemačkají

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

1x
Nevyplňujte toto pole:
  • Šablonu vytvořil Tomáš Hlad & techka s.r.o. Zasíláme i na Slovensko Registrace