Dezinfekční ubrousky CaviWipes XL, 22,9 cm x 30,5 cm, 65 ks, dóza + Dárek dle vašeho výběru

Kód: CAVI65
319 Kč / ks 264 Kč bez DPH
Skladem (17 ks)

Dezinfekční ubrousky Caviwipes jsou široce použitelné ve všech zdravotnických zařízeních, chrání před bakteriemi, dezinfikují zdravotnické vybavení a nástroje, rozměry - 22,9 cm x 30,5 cm, 65 ks.

Detailní popis produktu

Řada CaviCide a Caviwipes zahrnuje produkty s nízkým obsahem alkoholu připravené k okamžitému použití, které neobsahují bělidla. Tyto produkty jsou doporučovány k použití na vybavení zdravotnických zařízení včetně jednotek intenzivní péče, novorozeneckých a dětských oddělení a zařízení pro léčbu dlouhodobě nemocných. Dezinfekční ubrousky mají výhodu okamžitého a snadného použití. Jsou navrženy pro každodenní dezinfekci zdravotnického vybavení, nástrojů a pomáhají omezovat nemocniční infekce. Dezinfekční ubrousky Caviwipes chrání před bakteriemi MTB způsobujícími tuberkulózu, virem HIV-1, viry HBV a HCV způsobujícími hepatitidu B a C a bakteriemi MRSA (zlatý stafylokok). Dezinfekční ubrousky a spreje CaviCide a CaviWipes mají také prokazatelné účinky v usmrcování lidského koronaviru.

Vlastnosti dezinfekčních ubrousků Caviwipes:

• Neobsahují bělidla
  • Slouží k dezinfekci zdravotnického vybavení a nástrojů
  • Ničí bakterie MTB, MRSA a mykotické infekce do 3 minut
  • Dlouhodobý účinek
  • Výrobek má nízký obsah alkoholu
  • Neobsahují formaldehyd
  • Bez zápachu
  • Nedráždí a nejsou toxické
  • Po použití se nemačkají

Dezinfekční ubrousky CaviWipes na RehabilitačníPomůcky.cz

V naší nabídce naleznete pouze kvalitní dezinfekční ubrousky CaviWipes od prověřeného dodavatele. Rádi Vám s výběrem dezinfekčních ubrousků CaviWipes poradíme v našich prodejnách nebo telefonicky na zákaznické lince 800 200 900.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hygiena a jednorázové produkty pro maximální čistotu
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

2x
Nevyplňujte toto pole: