Biofreeze Roll-On 89ml + Dárek dle vašeho výběru

Kód: 12995
253 Kč / ks 209 Kč bez DPH
Skladem (> 100 ks)

Biofreeze představuje velmi účinný přípravek proti bolesti na přírodní mentolové bázi, neobsahuje analgetické látky, je vhodný při bolestech svalů a kloubů, při artritidě a artróze, ve formě Roll-On s kuličkovým aplikátorem.

Detailní popis produktu

Biofreeze je mimořádně účinný přípravek proti bolesti svalů, kloubů a zad, který je však díky absenci analgetických látek šetrný k Vašemu organismu. Díky unikátnímu složení, jehož hlavní složkou je přírodní mentol, dosahuje opravdu překvapivých výsledků. Je mimořádně efektivní i při artritidě nebo artróze.

Biofreeze Roll-On s kuličkovým aplikátorem, umožňuje jednoduchou aplikaci a lze ho používat v situacích, kdy není možné si po aplikaci umýt ruce. Jeho balení je ideální na nošení s sebou, jak v dámské kabelce tak i cestovním zavazadle.

Instruktážní video jak používat přípravky Biofreeze:

Dárek k nákupu

Doplňkové parametry

Kategorie: Biofreeze
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
2x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 1.6.2019
+ nejlepší

Mohlo by mít větší balení, jinak naprostá spokojenost.

Biofreeze

Biofreeze je přípravek proti bolesti svalů a kloubů od americké společnosti Performance Health. Značka Biofreeze má více jak 25 letou tradici, během které si získala pověst nejúčinnějších chladivých přípravků na trhu. Svou výsadní pozici mezi přípravky na cílenou úlevu od bolesti si tyto přírodní produkty vysloužily hlavně díky svému unikátnímu složení a chladivé síle mentolu. Biofreeze se doporučuje používat především při bolesti svalů a kloubů, bolesti zad a nepříjemných bolestech, které má na svědomí artritida nebo artróza. Přípravky se velice dobře vstřebávají a rychle pronikají ke zdroji bolesti.

Biofreeze na RehabilitačníPomůcky.cz

V naší nabídce naleznete chladivé přípravky Biofreeze ve formě gelu, spreje nebo Roll-On. Biofreeze používají špičkoví terapeuté, stejně tak je vhodný pro domácí použití například při bolestech způsobených artritidou nebo artrózou. Rádi Vám s výběrem vhodného přípravku proti bolesti Biofreeze poradíme v našich prodejnách nebo telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 200 900.

• Šablonu vytvořil Tomáš Hlad & techka s.r.o. Registrace