Reklamace

V našem obchodě zakoupíte pouze produkty prémiové kvality a značek. Zboží je expedováno okamžitě a snažíme o Vaši maximální spokojenost. Nedá se však ale vyloučit, že někdy nastane případ, že obdržíte zboží, které považujete za vadné či máte zájem o jeho výměnu/vrácení. V těchto ojedinělých případech postupujte dle reklamačního řádu.

Všechny zásilky jsou pojištěny proti poškození při dopravě. Za škody vzniklé při přepravě odpovídá přepravce. V případě zjevné vady na přepravním obalu zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem záznam o škodě. Tuto skutečnost nám, prosím, neprodleně oznamte, abychom mohli rychle expedovat zboží znovu.

     
   
   
REKLAMAČNÍ ŘÁD REKLAMAČNÍ PROTOKOL
reklamační řád REKLAMAČNÍ PROTOKOL
   
   
   

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.