Vážení zákazníci, vzhledem k nařízení vlády je naše pražská pankrácká prodejna uzavřena. Eshop funguje bez omezení.

cosiMed masážní olej Ayurveda Tridosha - 250 ml + Dárek dle vašeho výběru

Kód: 30096
699 Kč / ks 578 Kč bez DPH
Skladem (2 ks)

Ayurveda je systém tradičního indického lékařství, který se používá při léčbě lehkých onemocnění. Masážní oleje cosiMed Ayurveda jsou baleny do tmavých skleněných lahví, aby byla zachována nejvyšší kvalita co nejdéle.

Detailní popis produktu

Každý Ayurvédský masážní olej cosiMed je určen pro jeden z typů životní energie. Ayurveda Tridosha kombinuje všechny tři životní energie a je určen pro všechny typy.

Tento masážní olej je namíchán podle starého učení Ayurveda, jenž znamená “životní moudrost” nebo “životní věda”. Je to systém tradičního indického lékařství praktikovaný i v jiných zemích jako systém alternativní a komplementární medicíny. Ájurvédští praktičtí lékaři používají ájurvédské bylinné preparáty a ájurvédské léčebné metody při lehkých onemocněních a chorobách. V západním světě se ájurvéda stala alternativním léčebným způsobem.

cosiMed masážní olej Ayurveda Tridosha je balen do skleněných tmavých lahví, aby byla co nejdéle zachována jeho síla. Sluneční svit by mohl ovlivnit kvalitu tohoto produktu. Učení Ayurvedy není obyčejná masáž, jak je často vnímána. Nepoužívejte proto levné náhražky balené v plastu a pořiďte si pravý olej pro Ayurvedu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Neparfemované masážní oleje
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

1x
Nevyplňujte toto pole: