Vážení zákazníci, vzhledem k nařízení vlády je naše pražská pankrácká prodejna uzavřena. Eshop funguje bez omezení.

Dezinfekční gel na ruce s Tea Tree olejem - 250 ml + Dárek dle vašeho výběru

Kód: 96943
119 Kč / ks 98 Kč bez DPH
Skladem

Dezinfekční gel o obsahu 250 ml v menším praktickém balení pro každodenní hygienu a ochranu před bakteriemi.

Detailní popis produktu

Účinný dezinfekční gel na ruce s Tea Tree olejem je vhodný pro každodenní ošetření pokožky a hygienu. Tea Tree olej je ve světě znám díky svým antibakteriálním a antiseptickým účinkům a lze ho použít jako dezinfekci při drobných poraněních. Dezinfekční gel má oproti mýdlu výhodu, že se nemusí používat voda. Aplikace je jednoduchá: stačí nanést malé množství a rozetřít ho po celé ruce jako když si myjeme ruce. Dezinfekční gel lze používat tam kde je vysoká pravděpodobnost výskytu bakterií - v dopravních prostředcích, v obchodech atd. Praktické balení o obsahu 250 ml je vhodné k přenášení. Dezinfekční gel na ruce s Tea Tree olejem je vyroben v Česku.

Složení/Ingredients: aqua, carbomer, hydrogenated castor oil, sodium hydroxide, imidazolidinyl urea, glyceryl caprylate, capryl hydroxamic acid, glycerin, melaleuca alternifolia leaf oil, benzalkonium chloride.

Dezinfekční gel na RehabilitačníPomůcky.cz

V naší nabídce naleznete pouze kvalitní dezinfekční gel od prověřeného dodavatele. Rádi Vám s výběrem dezinfekčního gelu poradíme v našich prodejnách nebo telefonicky na zákaznické lince 800 200 900.

Doplňkové parametry

Kategorie: Dezinfekční prostředky k rychlému zabíjení bakterií
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

2x
Nevyplňujte toto pole: