Produkty z Mrtvého moře

Produkty z Mrtvého moře, jako je sůl nebo bahno, mají blahodárné účinky na lidské zdraví, ať už mluvíme o citlivé, alergické či atopické pokožce nebo v případě onemocnění pohybového aparátu, včetně degenerativních kloubních onemocnění (mluvíme především o revmatoidní artritidě). Je tomu tak zejména díky obrovskému množství vzácných minerálů a vitamínů, jež se v produktech z Mrtvého moře ukrývají. Pozitivní vliv mají také na léčbu akné, jsou skvělými bojovníky proti celulitidě a přispívají k detoxikaci organismu.

Produkty z Mrtvého moře se využívají zejména do koupelí a lázní či jako zábaly a masky. V našem sortimentu naleznete například mýdlo z Mrtvého moře, jež je vhodné i pro velice citlivou pokožku. Dále bahno z Mrtvého moře, které lze využít pro účely pleťové masky apod. nebo soli z Mrtvého moře, pro relaxační a ozdravnou koupel celého těla.

Produkty z mrtvého moře a jejich využití

Produkty z Mrtvého moře, jako je bahno a sůl, mají blahodárné účinky na lidské zdraví, ať už mluvíme o citlivé, alergické či atopické pokožce nebo v případě onemocnění pohybového aparátu, včetně degenerativních kloubních onemocnění (revmatoidní artritidě). Je tomu tak zejména díky bohaté koncentraci vzácných minerálů a vitamínů, jež se v produktech z Mrtvého moře ukrývají. Z minerálů můžeme jmenovat draslík, vápník, zinek a hořčík. Stopové prvky a minerály majíblahodárný vliv při léčbě revmatických obtížích, respiračních obtížích, ale hlavně při léčbě kožních onemocnění, jako je akné, ekzém nebo psoriáza.

Produkty z Mrtvého moře na RehabilitačníPomůcky.cz

V naší nabídce naleznete pouze kvalitní produkty z Mrtvého moře přímo z Izraele. Produkty z Mrtvého moře Lamur používají špičkoví terapeuté z lázeňských provozů. Stejně tak jsou vhodné například pro domácí použití. Rádi vám s výběrem produktů z Mrtvého moře poradíme v našich prodejnách nebo telefonicky na +420 602 371 321.

Značky

Stránka 1 z 1 - 6 položek celkem